Vad händer om jag byter mobiltelefon?

Vad händer om jag byter mobiltelefon?

Om du byter din mobiltelefon men behåller ditt gamla SIM-kort och telefonnummer, behöver du bara installera appen på din nya mobiltelefon och logga med ditt befintliga konto.

    • Related Articles

    • Vad händer om jag byter mitt telefonnummer?

      Om du byter telefonnummer kommer du att behöva nollställa ditt Accessy-konto och därmed behöver du söka om tidigare accesser och medlemskap.
    • Ominstallation eller ny mobiltelefon

      Om du har ominstallerat appen eller bytt din mobiltelefon kan du enkelt komma igång med Accessy igen genom att logga in med ditt befintliga Accessy-konto. Du behöver dock ha din återställningskod! Om du inte redan har ominstallerat, hittar du den ...
    • Jag har glömt min återställningskod. Vad gör jag?

      Du kan alltid komma åt din återställningskod igen om du klickar på "ikonen med prickarna" längst ned till höger i appen. Gå sedan till "Inställningar" där du hittar din kod. Har du hamnat i ett läge där återställningskoden efterfrågas (t.ex. efter ...
    • Kan jag skicka felmeddelande direkt via appen?

      Kan man skicka felmeddelande direkt via appen? Ja, om du tar en skärmdump från mobilen får du frågan om du vill skicka skärmdump via e-post till oss. Förutom skärmdump får vi även en logg på vad appen har försökt göra samt information om din mobil ...
    • När jag skannar dyker Apple Pay upp istället?

      Om du skannar utan att det händer något annat än att Apply Pay dyker upp, innebär det troligen att du skannar fel enhet vid dörren. Med Accessy i mobilen behöver du inte skanna själva kortläsaren. Skanna istället den lilla "A-taggen" som bör sitta ...