Kan jag skicka felmeddelande direkt via appen?

Kan jag skicka felmeddelande direkt via appen?

Kan man skicka felmeddelande direkt via appen?

Ja, om du tar en skärmdump från mobilen får du frågan om du vill skicka skärmdump via e-post till oss. Förutom skärmdump får vi även en logg på vad appen har försökt göra samt information om din mobil (märke, modell samt operativsystem). Vill du, kan du även lägga till info om en Accessy-tagg (t.ex. om det är en specifik dörr som krånglar) genom att klicka på "Lägg till tag" och sedan skanna en dörr.

Vill man, kan man även skicka enbart senaste logg-händelser från appen, utan att bifoga skärmdump eller tagg-info.

För att skicka skärmdump inklusive logg och eventuell info om dörr/tagg, välj helt enkelt att ta en skärmdump med mobilen:
- för Android brukar detta göras genom att trycka på "Volym-knapp ned" samt "Strömknapp" samtidigt.
- på iPhone är det ofta "Hemknappen" och "Strömknapp" samtidigt som gäller, alternativ kan det även vara "Volym-knapp upp" samt "Strömknapp".

För att skicka enbart logg: 
- på både iPhone och Android, gå till "Mer" och sedan "Inställningar". Där hittar du "Skicka feedback till Accessy".









    • Related Articles

    • Jag får felmeddelande efter PIN-kod eller vid registrering

      Om du får ett felmeddelande efter att du försöker ange PIN-kod eller registrera dig i Accessy-appen, är det troligtvis mobilens datum- och tidsinställningar som är felaktiga. Felmeddelandet kan vara lite olika, men förmodligen har du ett av följande ...
    • Kan jag byta PIN-kod?

      I dagsläget finns ingen möjlighet att byta PIN-kod direkt i appen. Om du känner att du ändå absolut måste byta PIN-kod, kan man avregistrera sitt konto och "logga in från start" igen. Ditt konto, inklusive accesser, förblir intakt när du ...
    • Kan jag logga ut från Accessy-appen på något sätt?

      Ja, även om det inte är i traditionell bemärkelse, så kan du kan logga ut från Accessy-appen: För iPhone, gå till "Mer" och sedan "Inställningar" och därefter "Avregistrera" För Android, gå till "Mer" och sedan "Avregistrera" Ditt konto, inklusive ...
    • Kan jag byta mellan två mobiltelefoner?

      Ja, så länge du har lyckats aktivera och logga in på Accessy-appen på respektive mobiltelefon. Har du bara gjort det, så kan du byta fram och tillbaka mellan två olika mobiltelefoner. SIM-kortet behöver inte vara i den enhet du för tillfället vill ...
    • Jag har fått en inbjudan via SMS, men när jag installerat appen finns ingen inbjudan att acceptera?

      Kontrollera om din inbjudan finns genom att klicka på knappen ”Mer” och sedan ”Inbjudningar”. Om du får meddelandet ”Inga inbjudningar” beror detta förmodligen på att du, medan du registrerade dig, valde att nollställa ditt konto. Då försvinner ...