Jag får "Invalid credentials"

Jag får "Invalid credentials"

Om du får ett felmeddelande som säger "Invalid credentials" när du försöker ange PIN-kod, är det troligtvis mobilens datum- och tidsinställningar som är felaktiga. Se nedan.

Om det mot förmodan inte avhjälper problemet, vänligen kontakta oss direkt.


För Android

Se till att "Automatiskt datum och automatisk tid" är på. Du hittar denna inställningen under Inställningar -> Allmän hantering -> Datum och tid:






    • Related Articles

    • Hur får jag access?

      Det finns två sätt att få access i Accessy: bli tilldelad access av en administratör för en organisation själv aktivt ansöka om access Bli tilldelad access Det absolut enklaste och även vanligaste tillvägagångssättet är att helt enkelt direkt ...
    • Kan jag byta PIN-kod?

      I dagsläget finns dessvärre ingen möjlighet att byta PIN-kod i appen. Om du känner att du ändå absolut måste byta PIN-kod, kan man avregistrera sitt konto och "logga in från start" igen. Ditt konto, inklusive accesser, förblir intakt när du ...
    • Kan jag skicka felmeddelande direkt via appen?

      Ja, om du tar en skärmdump från mobilen får du frågan om du vill skicka skärmdumpen via e-post till oss. Förutom skärmdump får vi även en logg på vad appen har försökt göra samt information om din mobil (märke, modell samt operativsystem). Man kan ...
    • Hur kan jag se min passage-historik?

      Du kan se din passage-historik under respektive access du har. Förfarandet är snarlikt oavsett om du kör iPhone eller Android: Gå till Accesser och klicka på den access du vill se historik för. Klickar du sedan på "de tre prickarna" längst upp till ...
    • Jag har glömt min PIN-kod

      Om man har glömt PIN-koden till Accessy-appen behöver du låsa upp appen igen med hjälp av den återställningskod du fick när du först skapade ditt konto. När du angett fel PIN-kod tre gånger, kommer du till skärmen där du får ange din ...