Appen hänger sig ibland eller bara snurrar

Appen hänger sig ibland eller bara snurrar

Om du upplever att appen ibland hänger sig och "bara står och snurrar", kan det vara värt att kolla din internetanslutning - och gärna då både WiFi och ditt mobila nätverk.

Accessy är helt beroende av att din mobil har internetuppkoppling. Ibland kan man råka befinna sig i utkanten av ett WiFi-nät och då har mobilen svårt att bestämma om den ska använda internet från WiFi-nätet eller om den ska använda ditt mobila nät. Försök med att stänga av den med sämst anslutning och se om Accessy då fungerar bättre.
    • Related Articles

    • Ominstallation eller ny mobiltelefon

      Om du har ominstallerat appen eller bytt din mobiltelefon kan du enkelt komma igång med Accessy igen genom att logga in med ditt befintliga Accessy-konto. Du behöver dock ha din återställningskod! Om du inte redan har ominstallerat, hittar du den ...
    • Kan jag skicka felmeddelande direkt via appen?

      Kan man skicka felmeddelande direkt via appen? Ja, om du tar en skärmdump från mobilen får du frågan om du vill skicka skärmdump via e-post till oss. Förutom skärmdump får vi även en logg på vad appen har försökt göra samt information om din mobil ...
    • Jag får felmeddelande efter PIN-kod eller vid registrering

      Om du får ett felmeddelande efter att du försöker ange PIN-kod eller registrera dig i Accessy-appen, är det troligtvis mobilens datum- och tidsinställningar som är felaktiga. Felmeddelandet kan vara lite olika, men förmodligen har du ett av följande ...
    • Hur läser jag av Accessy-taggen med min mobil?

      Har du problem att läsa av Accessy-taggar? Om du har en Android Dubbelkolla först och främst att “NFC"-funktionen är påslagen i din mobil. Alternativet för att slå av och på NFC brukar finnas i “huvudmenyn” som hittas när man gör en swipe uppifrån ...
    • Kan jag logga ut från Accessy-appen på något sätt?

      Ja, även om det inte är i traditionell bemärkelse, så kan du kan logga ut från Accessy-appen: För iPhone, gå till "Mer" och sedan "Inställningar" och därefter "Avregistrera" För Android, gå till "Mer" och sedan "Avregistrera" Ditt konto, inklusive ...