Varför tas alla accesser och medlemskap bort vid nollställning? Telefonnumret är ju mitt?
Skulle du säga upp ditt telefonabonnemang
kommer ditt gamla telefonnummer bli tillgängligt för ett nytt abonnemang efter
ett tag. Det skulle innebära att någon framtida användare av ditt telefonnummer
även skulle kunna få tillgång till dina medlemskap och accesser som du fått
förtroende att inneha.
Av denna anledning måste vi nollställa om man inte kan
ange återställningskoden. Även väntande inbjudningar till organisationer tas
bort vid en nollställning.
Related Articles
Skapa kundkonto och kom igång!
Börja med att skapa ett kundkonto för ditt företag eller organisation. 1. Ladda ner Accessy-appen med den mobil och mobilnummer som kommer att vara huvudansvarig för kundkontot 2. Registrera dig enligt instruktion på skärmen 3. Via en vanlig dator, ...
Måste jag verkligen använda skanning, t.ex. vid garage och liknande..?
Man måste inte använda skanning. Tycker man det är enklare kan man istället lägga till en access som favorit och därigenom komma åt knappar för att öppna dörrar och portar med, istället för att skanna. Tryck helt enkelt på "Lägg till favoriter". Om ...
Hur tar jag bort en access från mig själv?
Vissa accesser krävs att organisationsadministratören tar bort. Andra kan man däremot som användare själv ta bort. Du kan enkelt själv se om du kan ta bort en access eller inte genom att den har en liten papperskorg bredvid sig. För iPhone: Öppna ...
Vad händer om jag byter mitt telefonnummer?
Om du byter telefonnummer kommer du att behöva nollställa ditt Accessy-konto och därmed behöver du söka om tidigare accesser och medlemskap.
Kompatibla mobiltelefoner och operativsystem
För att kunna ladda ner och installera Accessy gäller följande systemkrav: iPhone För iPhone krävs iOS 13.0 eller senare. Android Accessy kör på alla Android-mobiler med Android 8.0 eller senare.