Appen säger att kontot redan existerar, men jag har aldrig haft något Accessy-konto?
Någon har tidigare använt det telefonnummer du angivit för att skapa ett
Accessy-konto. Någon annan person har troligen haft numret före dig, helt enkelt. Fortsätt genom att
klicka på ”Nollställ kontot” för att nollställa det gamla kontot och skapa
ett helt nytt. Här kan du läsa mer om hur du nollställer ditt konto.
Related Articles
Att använda Accessy
Att använda Accessy Att använda Accessy i vardagen för att låsa upp dörrar och rum är väldigt enkelt. Under "Mer" och "Accesser", hittar du de tilldelade accesser du har. Det finns två sätt att öppna en dörr på med Accessy: Via en knapp i appen, ...
Jag har fått en inbjudan via SMS, men när jag installerat appen finns ingen inbjudan att acceptera?
Din inbjudan bör synas högst upp på första sidan i appen. Gör den inte det, är den mest troliga orsaken att du har nollställt konto. Med en nollställning försvinner nämligen samtliga väntande inbjudningar också. Eventuellt kan det också vara så att ...
Jag har glömt min återställningskod. Vad gör jag?
Appen frågar efter återställningskoden, men jag tror inte att jag har den kvar. Om du vet med dig att du inte själv har sparat ner din återställningskod någonstans, kan det ändå vara värt ett försök att kolla om den ändå är sparad till iCloud ...
Kan jag logga ut från Accessy-appen på något sätt?
Ja, även om det inte är i traditionell bemärkelse, så kan du kan logga ut från Accessy-appen: För iPhone, gå till "Mer" och sedan "Inställningar" och därefter "Avregistrera" För Android, gå till "Mer" och sedan "Avregistrera" Ditt konto, inklusive ...
Återställ eller nollställ konto
Om du är utloggad ur appen eller ominstallerat appen Notera att din s.k. återställningskod behövs. Accessy har inte tillgång till denna kod. Om du inte vet med dig att du har sparat ned den, kan det definitivt ändå vara värt ett försök att återställa ...